torsdag, mars 30, 2006

Då har man avklarat halkbanan då. I tisdags var jag iväg till Piteå för att halka runt på en isbana i full snöstorm. Eller snöstorm var det kanske inte, men det snöade ganska bra. Ganska kul egentligen, men det känns som man kan spendera 2100kr på nåt roligare. Nåja, jag har bokat tid för teoriprovet också. Måste ju se till att få det där körkortet nångång!

Spelningen med bandet är bokad och klar så den 29:e april så spelar vi på Lillan här i Luleå, ifall nån råkar vara i krokarna så kom dit!
I övrigt händer det inte så mycket just nu. Ska börja två nya kurser nu, en i industriell ekonomi och så en flumkurs i fysik. Fick förresten tillbaka mina tentaresultat på Java-tentan idag. Klarade den ju såklart inte men jag hade fler poäng än jag förväntat mej så jag blev ändå ganska nöjd måste jag nog säga.

Inga kommentarer: