måndag, mars 20, 2006

Idag har varit en väldigt tråkig dag. Jag har sovit ganska mycket. Fast sen så berättade Esbjörn att vi kanske har en spelning med bandet på gång. Det skulle isåfall bli i slutet på april så vi får sätta igång och repa ordentligt nu!
Sen ringde min chef och frågade om jag kan jobba nästa helg, så det innebär lite extra pengar. Det skadar ju aldrig, särskilt inte om man är så pank som jag är.
Igår hittade jag förresten den sötaste sidan jag någonsin sett. Djur är ofta söta, men den här sidan är nästan en överdrift. Nåja, det kan ju vara bra att ha en extremt grå och trist dag. Man kan ju inte låta bli att le. Den här är ju förståss också ganska söt:

Example

En kattunge som kröp ner i huvan på min tröja och somnade. Jag hade tänkt smyga iväg med den, men jag tror att hans mamma hade blivit lessen då.
På tal om katter så har jag hittat ett par skor som jag vill ha. Dom är jättesöta ju! Fast mycket snyggare i svart med rosa katter på. Billiga också, bara 180kr. Dom här blev jag också lite kär i.
Egentligen har jag ganska mycket att göra den här veckan. Konserthelg i helgen, med rep imorgon,torsdag och fredag. Förhoppningsvis rep med bandet på onsdag och körlektion onsdag morgon. På torsdag kommer dessutom min gamla klasskompis Sara upp på besök! Det blir kul, det var jättelänge sen jag träffade henne sist! Som sagt, hektiskt vecka, det är bäst att starta lite lugnt...

Inga kommentarer: