fredag, mars 17, 2006

Jaja, tentan gick väl som väntat. Nu är det bara att ladda för nästa tenta. Den på lördag. Fast jag tror att det borde gå bättre, det är iallafall ett roligare ämne.
Har repat lite med bandet idag också, och jag tror halva min hörsel strök med på kuppen trots att jag använde öronproppar. Tävling: Gissa vilken färg mina är! 1:a priset är allt kattludd i vår lägenhet du kan hitta (utom det som sitter fast på katten).

Nu är det snart helg och efter tentan på lördag så är jag ledig i flera dagar! Nästa kurs börjar inte förrän på torsdag och det är jättemånga dagar mellan lördag och torsdag. (doh...) Det tråkiga är väl att Emil inte är ledig, men jag kan nog roa mig ändå, jag har försummat XBOXen lite väl mycket, och den skriker efter uppmärksamhet. Jag och Roger ska ha en Dancemat-tävling när han kommer upp i påsk, så jag måste träna lite på sånt här

Example

Sen ska jag lura med honom och åka snowboard också, det kommer att bli en rolig syn, hehe. På tal om snowboard så har jag knappt åkt nåt i år, bara 2 gånger. Hoppas det är fint väder i helgen, så kan jag kanske få med mej nån till Måttsund iallafall.
Den här bilden är från Kåbdalis för någon månad sen

Example

Det var kanonväder men lite kallt när solen gick ner. Nu är det typ 5 +grader så jag hoppas inte snön smälter bort i backarna alltför snart. Men det är ju norrland, så varför skulle den göra det? Antagligen så får vi inte se en gräsmatta förrän midsommar.

Inga kommentarer: