onsdag, mars 22, 2006

Äntligen!!! Jag fick veta att jag är godkänd på alla mina javalabbar idag. Det är iallafall 3 poäng om jag inte har helt fel. Så nu borde jag få CSN-pengar. Bara poängen registreras snart, så att dom syns i Ladok. Får ringa CSN imorgon, och skicka iväg en ny ansökan, men jag tror jag är berättigad pengar from nästa torsdag eller nåt sånt. Det är ju i princip halva terminen.
Körlektionen imorse gick bra också, och även teoripluggandet på körskolan. Nu har jag gjort alla faserna i teorin (delarna som jag måste ha godkänt innan jag får skriva teoriprovet) så jag köra någon gång till och sedan boka teoriprov tror jag.
Imorgon börjar en ny läsperiod i skolan, och jag vet fortfarande inte vad jag ska läsa. Jag är antagen till två kurser som jag inte vill läsa, och har ansökt till två andra kurser som jag vill läsa, men antagningsenheten vägrar svara. Vore ju bra att veta om man har nån chans att komma in på kurserna eller inte...

Inga kommentarer: