onsdag, april 05, 2006

Nu kommer bilder på min blingade mobil!

mobilbling

Snyggt va? Är ganska nöjd med resultatet på mobilen.
Hivar upp en på min blingade miniräknare också

casiobling

Räknaren blev väl också ok, men det var mest som "test" och det är ju bra att känna igen den också, när alla har likadana räknare.
Igårkväll skulle jag äta sushi som jag gjorde härmodagen och sedan sparat i frysen, men det tar så lååång tid att tina upp den så jag tänkte att jag skulle skynda på det hela lite

sushitork

Emil tyckte att det såg ganska kul ut, så han plockade fram kameran i smyg...
Har förresten börjat dom nya kurserna nu. Ekonomin känns inte allför svår, men ganska tråkig. Fast det är väl bara att härda ut. Det kommer iallafall bli lättare att plugga nu när det är ljust hela dagarna! Tänk om det blir vår snart. Jag har läst i en massa tidningar att dom vill att man ska skicka in bilder på säkra vårtecken och i nån av dom norrbottniska tidningarna var det ett vårtecken som lät typ "Ett säkert vårtecken är att jag kan hänga ut renkött på tork i solen". Inte vet jag om jag tycker att det är något jag förknippar med våren. JAG har då aldrig gjort det. Tror jag. Måste se efter, det kanske hänger en död ren på balkongen som jag har missat.Här är länken förresten.

Inga kommentarer: