söndag, maj 07, 2006

Idag har jag bla lärt mig att "save as draft" är en bra knapp att trycka på när man skriver ett inlägg i sin blogg. Annars kan man ha oturen att råka förlora allt man har ägnat den senaste halvtimmen åt att skriva. Learning by doing som Emil skulle sagt. Hoppas han inte läser det här, han skulle bara skratta åt mej.
Nåja, veckan har varit ungefär lika lång som den förra... spelningen på Lillan förra helgen gick bra, det var tom lagom med publik! Lite bilder:



Annars har det inte hänt så mycket den här veckan. Jag skrev en tenta igår. Det kan ha gått bra, det kan ha gått åt helvete. Man vet aldrig. Det är väl typ vad som hänt den här veckan. Har pluggat och sovit. Mest sovit faktiskt. Sen har det blivit varmt också förresten! Så pass varmt att man kan spendera en hel dag med att ligga i solen i soffan och glassa...



fast ibland blir det för ljust...



Idag har varit en såndär jättevarm dag. Linne och shorts och kubb och öl och grilla. Allt på en gång nästan. Kubbturneringen, som för övrigt var årets första förlorades av vårt lag med 1-2. Så nära men ändå så långt ifrån. Lite bilder:



Eftersom att jag var personen bakom kameran så blidde det inga kubbilder på mig, men jag fotade mina fötter iallafall. Håll till godo:



That's all for now.

Inga kommentarer: