måndag, maj 22, 2006

Provade discgolf för första gången idag. Eller frisbeegolf kan man väl också kalla det. Det var lite knepigt att få frisbeen att inte flyga rätt upp i luften, lite åt vänster och sen ner i en vattenpöl. Eller framåt, uppåt och sen tillbaka för att landa BAKOM utgångspunkten... fast ganska kul var det. Hoppas jag inte får träningsvärk i armen imorron bara, för att kasta saker är inte precis nåt jag är van vid... Tyvärr blev det inga bilder för jag hade råkat glömma att stoppa tillbaka minneskortet i kameran när jag tömte bilder förra gången. Kameran kom med, men inget minneskort...eh. Pinsamt.
Tjuvlyssnat.se är fortfarande min absoluta favoritblogg. Tätt följd av Popsugar. Fast jag försöker skära ner på mitt internet(missbruk)användande och plugga istället. Har lyckats plöja igenom ett helt kapitel med integraler idag. Nästan. Fast jag vet inte om jag lärt mig nåt. Hoppas det iallafall.

Inga kommentarer: