onsdag, juni 07, 2006

Hurra hurra för sverige idag! (eller igår var det väl egentligen tekniskt sett...)Verkar som om solen har fattat högtiden, för det var faktiskt sol idag. Var det förresten första gången det var helgdag på nationaldagen eller var det så förra året också? Svårt att komma ihåg när man alltid är ledig den tiden på året...
Har fixat bilderna från festen i lördags nu



behöver jag tillägga att det inte blev världshistoriens snyggaste bilder?

Dagen har varit låång och sömnig. Jag vet inte hur mycket jag sovit, men mycket är det då. Blev faktiskt av med huvudvärken tillslut hurra,hurra! Imorgon ska jag och Emma på stan och shoppa skor. Jag måste ha nya jobbskor, för mina dog förra året efter två långa somrars hårda arbete. Det var 150 väl spenderade kronor. Har sett ett par snygga Vans-liknande skor på stan också, som jag vill ha. Vi får se hur långt pengarna räcker.

Var ute på en promenad i det gröna gräset idag. Vi hittade bla en fin vattenkanna i ett träd och ett stort konstigt bo byggt av antingen jättepippisar/utomjordingar/barn.
Konstruktionen såg lite för noggrann ut för att vara skapad av barn, men man vet aldrig, det kanske var supergenibarn som planerar att ta över jorden.



Nu måste jag sova och ladda energi för att vara i riktig skoshopparform imorgon!

Inga kommentarer: