lördag, juni 17, 2006

På måndag börjar jag jobba. Suck. Jag som trivs så bra med att vara ledig!!! Men det är klart, pengar är ju faktiskt inte fy skam det heller. Tur att jag "mjukstartar" med en dag jobb, en dag ledigt, tre dagar jobb och sen helg.
Sitter och väntar och väntar på att antagningsbeskeden från VHS ska komma. Vill ju veta om jag kommer in! Jag tror iofs det, men det vore ju trevligt att VETA säkert! Imorron ska vi iväg och fiska i nån liten tjärn nånstans åt Älvsbyn-hållet. Hoppas det nappar. Det är iallafall nyinplanterad regnbåge så det kan nog bli ganska skoj.
Undrar förresten var det utlovade regnet tog vägen, det har varit fint hela veckan och ska tydligen fortsätta med det åtminstone imorgon.
Fotboll är det ju förresten också nu, trodde aldrig det skulle gå igår, men så till sist så petade Ljungberg in ett mål med huvvet! Tjoho, jippie, jahoo! Blir spännande på tisdag mot england.

Inga kommentarer: