söndag, juni 04, 2006

Rubriker?

Jag funderar på det där med rubriker i bloggar... är det nåt som jag kanske borde börja använda? Så att dom eventuella människor som läser min blogg ska få nåt slags föraning om vad texten kommer att handla om. Eller ska jag bara låta det vara som vanligt, och låta folk plöja igenom en massa massa text innan dom inser att det handlar om precis ingenting?
Ett mycket viktigt ämne att filosofera över såhär på söndagseftermiddagen. Bättre än att kämpa mot bakfyllan iallafall. Fast eftersom jag inte blir bakfull längre (på sin höjd bara tröttare än vanligt) så kan jag lika gärna strunta i bägge två. Bakfyllan och rubrikerna alltså. Troligtvis så blir denna rubriken något av en engångsföreteelse. Fast man vet ju aldrig, kanske får jag ett plötsligt infall av förnyelsebehov nångång i framtiden. Hehe.

Nåja, till intressantare saker. Igår spelade vi lasergame. Det var askul!!!Vi var i en gammal fästning utanför Boden, inne i ett berg. Tyvärr förlorade vårat lag båda matcherna, fast jag kom på 5e plats poängmässigt i ena matchen (bland 10, men jag är ändå ganska stolt).
På kvällen var det bartömmning hos några kompisar (fest alltså) och det var rätt skoj det också. Antar att dom flesta åker hem snart så det lär väl dröja innan man ser dom igen. Om man ser dom igen, tror att många ska flytta också. Kvällen slutade iallafall med en Gaston (läskig hamburgare med ett innehåll som är en dröm för varje fyllehungrig hamburgerfantast, men som snabbt förvandlas till en mardröm när man insett vad det egentligen är man satt i sig) utanför kåren, efter att ha övervägt att gå in i ca 5 sekunder och kommit fram till att det vore slöseri med liv.

Just ja. Det blev lite bilder igår också. Dom kommer väl upp när jag känner att jag orkar fixa det.

Inga kommentarer: