tisdag, juli 25, 2006

Har varit på stan och stillat mitt shoppingbegär idag. Alltså, det blev inte så mycket shopping, men jag insåg att jag egentligen inte behöver nåt särskilt utom kläder som jag inte har råd med ändå. Hittade dock en jättefin handväska som var nersatt till 74,50 så jag är himla nöjd ändå!
Ledig dag idag och jag har inte åstadkommit så mycket nyttigt. Har sovit en massa ioförsej men även om det känns bra för stunden så känns det alltid hemskt efteråt, att inte ha uträttat nåt vettigt alltså. Jag borde städa, packa, plugga... Caspar låg dock och sov och såg jättesöt ut så jag kunde inte motstå frestelsen att följa hans exempel.

Nu har jag bara ungefär 3 veckor kvar att jobba. Slutar den 16:e augusti. Skulle egentligen slutat den 20:e men har "skänkt" bort lite dagar åt Britta. Lite knepigt annars, börjar skolan den 21:a. 110 mil bort typ.

Egentligen ska man vara ute och njuta av sommaren, men det finns också XBOX. Jag och Viktor har snöat in på Halo 2 och det är askul, även om jag allt som oftast står och glor rätt ner i backen eller dör och råkar spawna mitt ute i rymden, så jag dör igen. Och igen. Och igen. Men himla kul är det. Särskilt roliga är dom små trekantiga utomjordingarna som låter Aaah och oooh när dom dör. Alltså på ett gulligt sätt. Dessutom pratar dom med smurfröster på nåt skumt språk.

Inga kommentarer: