onsdag, juli 12, 2006

Jag har fortfarande ont i foten. Och jag är less på att jobba. Fast egentligen är det inte så jobbigt, det trista är att fara till jobbet. Särskilt tidigt på morgonen när man helst bara vill sova! Fast jag ska inte klaga, Viktor börjar halv sju på mornarna och Emil började idag halv sex...
Tycker det är trist att han ska jobba när jag är ledig, men nästa vecka är vi nog lediga samtidigt några dar. Måste passa på att göra den där planerade kanotturen nån gång, hoppas bara på fint väder, för det är kanske inte så kul att sitta mitt i en älv om det ösregnar.
Var på besök hos mamma i helgen, det var rätt kul, skoj att träffa bror som jag inte sett på något år eller så. Och barnen, ett av dom hade jag ioförsej aldrig sett förut, men hon var glad och liten. Och tyckte hemskt mycket om att gnaga på mina skor. Har köpt (fått) jättefina rosa Crocs. Dom är faktiskt himla sköna! Trodde dom skulle vara läskiga att ha på sej, men det var dom inte.

Mitt liv är egentligen ganska enformigt just nu. Äta, sova, jobba. Jennie är på besök men hon sitter fast i datorn. Emil jobbar eller städar. Caspar skriker och busar och jag har ont i hälsenorna.

Inga kommentarer: