fredag, juli 14, 2006

Jag har insett att jag är internetberoende. Väldigt! Internet har varit nere hemma hos oss i tre dagar nu, nån avgrävd kabel tror jag. Det är helt hopplöst! Jag kan inte söka bostäder (eftersom att man söker dom online) inte kolla väder, inte kommunicera med omvärlden. Suck. Men nu har vi iallafall åkt till skolan bara för att vi ändå inte har nåt bättre för oss. Min fot gör jätteajont och jag kan knappt gå. Hoppas den blir bra till imorron bara, för jag MÅSTE jobba, annars kommer jag vara pank resten av livet känns det som. Emma jobbade förresten sin sista dag idag. Måste kännas skönt, hon har ju ändå jobbat där i över ettochetthalvt år med knappt mer än en vecka i sträck ledigt. Hon har dessutom flyttat nu så det innebär en mindre människa man känner här i Luleå. ALLA flyttar ju! Men antagligen vi med.

Jag och Viktor har blivit HALO-beroende. Vi har suttit och spelat cooperative på Halo 2 några kvällar och det är extremt beroendeframkallande. Och jättekul! Fast först var man människor som jagade aliens och nu är man aliens som jagar andra aliens. Det är ju helt omöjligt att skilja "goda" aliens från "onda" så jag skjuter på allt som rör sig och det kanske inte alltid är så bra, hehe.
Nä, nu måste vi åka tror jag. Viktor har utlovat middag och det vore ju fy skam att missa det!

Inga kommentarer: