tisdag, augusti 15, 2006

Imorrn går flyttlasset. Iallafall med mej och Caspar, Emil kommer ju inte ner förräns på lördag. Hoppas vädret inte blir alltför soligt imorron, det är inte särskilt kul att sitta i en bil en dag som man hellre skulle spenderat på stranden.
Lägenheten börjar se flyttklar ut. Nu ska bara allt flyttas ut och sen ska väl resten städas. Det är mest golv och badrum kvar, så det ska nog Emil klara på egen hand.

I helgen hade jag, Britta och Viktor nån slags tömma-barskåpet-fest som slutade med att vi stod på balkongen och skrek och gastade och dansade till väldigt dålig musik. Viktor inbillade sig att han var en inbiten Carola-fan (eller åtminstone ville han lyssna på en och samma Carola-låt om och om igen hela tiden), men jag tror inte att han trodde på det själv.

Nu måste jag snart sova. Jag har bestämt mig (försökt lura mig själv att tro) för att jag ska åka vid sjutiden imorron och det betyder att jag måste kliva upp ganska tidigt. Jag måste alltså somna i hyfsad tid ikväll. Helst nu.

Inga kommentarer: