onsdag, augusti 02, 2006

Ja, jag erkänner, jag har försummat min blogg lite på sistone. Väldigt dåligt med bilder är det just nu, men jag har inte riktigt orkat. Dessutom vet jag ju inte ens om det är nån som läser, så va fan.
Idag har det varit kanonväder och vi har varit hemma och packat. Och sovit. Sen har mina föräldrar varit på besök och vi var ute och åt med dom och Emils föräldrar. Jag åt sushi och det var tokgott som vanligt!
Imorron ska jag jobba med Britta så det blir nog roligare än vanligt på jobbet. Kul att jobba med nån man känner för omväxlings skull. Sen ska vi nog hälsa på min pappa på kvällen om vi känner att vi orkar. Det är trots allt 7-8 mil dit!
Lägenheten ser fortfarande ut som anarki och kaos, men det går att leva med. Vi ska ju flytta om två veckor. Det är faktiskt exakt två veckor tills jag åker och jag tror att det verkar som om Jennie ska bila med mig från Umeå till Västerås så jag slipper köra hela vägen själv iallafall! Det blir kul. Stackars Caspar dock, han gillar nog inte sin bur SÅ mycket att han vill sitta i den 15 timmar.
På tal om Caspar så fyller han 2 år idag så nu är han stora kissen! Nog för att han var rätt stor igår också förståss. Han har firat med favoritmaten Sheeba, den i runda guldförpackningar. Dyr men tydligen väldigt väldigt god. Den luktar tillockmed gott! Iallafall inte kräkäckligt som kattmat oftast gör iallafall.
Ahh. måste sova snart, jag börjar jobba sju imorron och ska väl helst vara där lite i förväg för jag ska ta rapport tror jag. Jobbigt. Hoppas det inte är lika varmt imorron för det skulle kännas tragiskt. Jag är ledig igen på fredag men det känns så långt bort, en HEL arbetsdag bort. Fruktansvärt!

Inga kommentarer: