måndag, april 03, 2006

ÄNTLIGEN har jag blingat min mobil! Suttit uppe och pulat med stenar och lim halva natten och nu är jag klar! Den blev skitsnygg! Bilder kommer imorgon, orkar inte leta rätt på kameran just nu. Har även blingat fodralet till min räknare. Den pryds numera av en snöflinga, så nu skiljer jag på den och Emils. Undrar om jag inte ska protest-blinga Emils bluetoothheadset också, bara för att han inte köpte ett rosa.
Resten av helgen har varit rätt lugn. Jobbade fredagkväll och lördag-dag så jag har inte orkat göra så mycket mer. Fick också veta att jag ska jobba 9 veckor i sommar. Dessutom hinner jag vara ledig nästan 3 veckor innan jag börjar, för skolan slutar så tidigt! SEMESTER!
Imorgon börjar en ny kurs . Tror den ska bli ganska intressant. Och ganska rolig.
Gjorde förresten sushi idag. Första gången jag fixade riset själv och jag måste säga att det faktiskt var det godaste hemmagjorda sushiriset jag smakat. (inte för att skryta då...). Hittade en kanonsida om sushi där det finns tips och recept och sånt. Dom säljer också gjrejjer som man behöver till tillagningen. Ris, vinäger, soja och annat trevligt. Nu ska jag packa mig isäng, annars vaknar jag aldrig imorgon.

Inga kommentarer: