lördag, juli 01, 2006

Jag klarade min uppkörning idag!!! så nu har jag ett sprillans nytt körkort. Eller iallafall en såndär liten papperslapp där det står att jag har klarat körkortsproven, själva körkortet kommer väl om några veckor antar jag. Jag var faktiskt mycket mindre nervös den här gången än förra, så det var väl därför det gick så bra. Dessutom fick jag köra nästa exakt samma sträcka som förra gången, hehe.
Det var skitläskigt att köra bil ensam första gången, det kändes nästan lite förbjudet eller som om jag gjorde nåt olagligt. Fast det var himla kul!
En trist sak är att jag knappt har sett Emil nåt idag och i princip inte kommer se honom förrän söndag eftermiddag. Vi jobbar liksom i skift, så att det inte ska bli så trångt hemma i lägenheten, haha. Lite surt förståss, men nästa helg är vi lediga båda två och ska åka till mammas stuga och träffa min bror och hans familj som är på besök. Det ska bli skoj, har inte sett dom på över ett år och den nya bäbisen (som kom i höstas) har jag inte ens träffat! Har laddat upp med ett gäng nallar till Moa och Thea, det är ju bäst att man smörar in sig så att man blir favoritfastern redan från början!

Inga kommentarer: