måndag, juni 19, 2006

Idag har jag avklarat min första arbetsdag för den här sommaren. Det gick ganska bra. Jag överlevde. Allvarligt, det var ganska okej faktiskt. Tror nog att det blir en acceptabel sommar. Det bästa med jobbet är att jag är ledig lite nu och då, vilket ökar chanserna för att vara ledig när det är bra väder. Hoppas jag.
Idag har Emil provat en av Dauns gamla taxiskjortor som var jättejättestooor. Det fick plats med emil + jättestor dunväst under den. Det såg jätteroligt ut, som om han hade jätteballongöverkropp och miniben. Och ett jättelitet huvud. Jag har fortfarande ont i magen av att ha skrattat för mycket. Hoppas han får några mindre skjortor i sommar annars kommer han se ut som en liten kille i ett stort gult tält.

Imorrn är jag ledig igen men såklart så har dom lagt en obligatorisk brandutbildning då så jag måste in till jobbet en timma mitt på dagen iallafall. Typiskt. På min lediga dag och allt. Det var det förra året också. Typiskt Linda-otur!
Tänkte fixa lite bilder också men såklart så har min uppkoppling på min skolserver pajat eller nåt så det får vänta tills nångång när nån orkat fixa det. Måste skriva ett argt mail och fråga vad det är frågan om. Emil kommer ju åt sitt konto, varför gör inte jag det? Blä.

Inga kommentarer: