söndag, mars 19, 2006

EDIT (tre timmar senare)
Jag kom på att jag måste påpeka att man gärna får lämna kommentarer efter sig om man vill, under "comments".
Sen så vågade jag mig ner i tvättstugan... fast bara för att "låsa". Jag vet inte om jag törs sätta igång med tvätten, man vet aldrig, helt plötsligt så kommer ett monster och äter upp mig.

Söndag idag. Jag är helt dagavill och igår trodde jag att det var fredag, fast jag sa att imorgon (från igår sett alltså) är det måndag. Så veckans dagar går alltså från fredag till måndag. Tufft liv, utan helg alltså. Igår såg vi "The Descent", en film som till synes saknade handling, med snygga miljöer i början och konstiga monster i slutet. Kanske inte den bästa film jag sett på länge...

När jag vaknade imorse så låg DN på kudden bredvid mig. Började bläddra och insåg att det jobbiga med DN är att man inte har tid att läsa hela tidningen, det är för mycket intressanta artiklar. Det är bättre med lite halvdåliga tidningar, typ kvällstidningar, där det i princip inte står nåt intressant alls. Men då hinner man iallafall igenom den innan nästa dag.
Egentligen borde jag varken läsa tidningar eller sitta framför datorn, jag borde ta hand om det här:

Example

STÄDA med andra ord. Men eftersom att jag hatar att städa så lär det ju inte bli av. Dessutom har vi tvättid om 23 minuter. Suck. Jag hatar såna dära "husliga" sysslor. Jag ska aldrig bli hemmafru.

Inga kommentarer: