torsdag, mars 16, 2006

Nu är det dags att blinga mobilen! Heha, lite tacky, jag vet, men vadådå? Lyckades komma över en massa billiga swarovskikristaller på ebay, till ungefär en fjärdedel av priset här i sverige.
Annars är swetrading ändå ganska billiga, fast det går som sagt att komma undan betydligt billigare.
Återkommer med bilder när min mobil är klar.

Kvällstenta ikväll. En tenta som jag borde klarat av för länge sen, men jag tror det vilar en förbannelse över den. Hoppas det går vägen idag iallafall, jag är så less på den kursen. Och på att tentaplugga. Extra jobbigt är det när det alltid blir såhär när jag försöker plugga. Det är katt överallt och klor överallt och fluff överallt. Jag fattar inte hur dom kan lyckas pricka in exakt var man läser just nu och då placera sin fluffiga mage eller stora tass PRECIS just där. Det slår aldrig fel. Just det ja, har du katt? Kolla in det här! Helt underbart.

Inga kommentarer: