onsdag, mars 15, 2006

Två dagar kvar till tenta. Och fyra dagar till den andra tentan. Tur att man har sånt här att skratta åt varje dag så att man inte dör av tristess.


Caspar ser för övrigt ut som en limpa på bilden. En limpa med klor.
Ganska vassa klor förresten, och inbyggd turbo i tassarna. Vem är det som har bestämt att katter alltid ska vara precis framför eller under ens egna fötter?

Hade min 6:e körlektion idag och insåg att jag måste sätta igång på allvar med teoripluggandet. Om två veckor bär det av till halkbanan och sen har jag väl egentligen ingen ursäkt för att inte boka tid för teoriprovet. Förhoppningsvis ska jag ha ett körkort i sommar, och jag tror att Emil kommer att fira mer än mig (för att han äntligen slipper skjutsa mig överallt).

Såg just att det var väldigt länge sen jag skrev här sist. Kan berätta att skorna jag pratade om i princip liknar katten här ovanför väldigt mycket. Fluffiga med andra ord. Skulle kunna hiva upp en bild om jag inte vore så f*bannat lat.

Nästa vecka har vi konsert med vår symfoniorkester om det är nån som har lust att komma och titta på när jag spelar fiol. Dessutom kommer min gamla klasskompis Sara upp och hälsar på, så det blir en helt med ovanligt mycket händelse. Annars händer inte så mycket här i Luleå. Vi sitter mest och tittar ut på all snö därute.

Inga kommentarer: